Na de resultaten van de enquête te hebben uitgewerkt zijn wij verder gegaan met een brainstorm over mogelijke concepten.

Divergeren

Naast de lijst met “random ingevingen” hebben we per persoon een aantal concepten toegevoegd, welke tot stand zijn gekomen vanuit gesprekken met de doelgroep, onderzoek, inspiratie en mindmaps.

Convergeren

Na dit divergeren hebben we de “stip methode” gebruikt om de beste concepten te selecteren. Ook hebben we de concepten geordend, waarbij we gekomen zijn tot drie hoofdthema’. Het eindresultaat is hier onder te zien.

Concepten

Daarnaast heb ik deze week samen met Rosa concepten gegenereerd en deze geordend. We zijn uiteindelijk tot drie hoofdthema’s gekomen met daaronder de bijbehorende concept ideeën.

Zelfontwikkeling

Bij zelfontwikkeling passen concepten waarbij de doelgroep aan zichzelf zal werken tijdens de wandeling.

– Vooruit komen
– De-stress wandeling
– Verlichte pad (kom tot jezelf)
– Stap buiten de paden: ga offline

Relaties

Bij relaties zal de wandeling in het teken staan van ontmoeten van nieuwe mensen en de huidige relaties verbeteren.

– Loop nooit alleen (Nieuwe ontmoetingen)
– Bestaande relaties: leer elkaar beter kennen

Experience

Bij experience is de focus van de wandeling een ervaring. Hoe is het bijvoorbeeld om voor 1 dag een pelgrim te zijn?

– Ontdek Brabantse glorie (trotsheid)
– Pelgrim voor een dag
– De stomme wandeling (stilte)
– Terug naar toen, leer het kloosterleven kennen! (ontdekkingsreis)
– De geheimen van de vergeten kloosters
– Walk of worstenbroodjes

Bas

Author Bas

More posts by Bas

Leave a Reply