Start GRUTS

By February 4, 2019Bas, Onderzoek

Doelgroep onderzoek

Om de doelgroep van onze opdracht beter in beeld te krijgen heb ik een lijst gemaakt van doelgroep opties.

Doelgroep opties Ons Kloosterpad

Originele doelgroep Ons kloosterpad:
Wandelgroepen
Wandelaars (50+)
Pelgrims

Jongere doelgroep aanspreken:

Jong religieuze groepen
Vriendengroepen
Ouder met kind
Kind dat net uit huis is
Moeder x Vader x Zoon x Dochter

Mindmaps

Daarna ben ik begonnen met mindmaps rondom onderwerpen die te maken hebben met ons kloosterpad.

 

 

Trendonderzoek

Welke trends zijn actueel en relevant met betrekking tot het succes van Ons Kloosterpad. Hier onder staan de trends die door mij gevonden zijn.

REIZEN

  • “Geheime” plaatsen ontdekken
    Vergeten verhalen, en oude dingen ontdekken.
    It is a blend of discovery, photography, and sport. Urbex tells untold stories. It allows you to interpret the moment you live in a unique way, your way. You decide what story you want to tell through your photos, videos, and captions.” 
    https://hippie-inheels.com/urbex-travel-trend/
  • Reistrends
    Minder bekende bestemmingen:
    Aangezien steeds meer grote wereldsteden te maken hebben met een overvloed aan toeristen, zullen reizigers het komende jaar vaker op zoek gaan naar minder bekende bestemmingen.”

    Ouder & Kind bijvoorbeeld:
    “maar wat écht meer onder de aandacht zal komen zijn reizen voor meerdere generaties”
    https://www.momondo.nl/ontdek/artikel/trend-in-reizen-2018

MENSEN

WANDELEN

GEZONDHEID

TECHNOLOGIE

OVERIG

 

 

 

Bas

Author Bas

More posts by Bas